Perlukan Khidmat Profesional Kami?


Whatsapp eni(0176759218) @ elina(01116326231) @ pm fanpage 'kakakadek confinement therapist' untuk membuat tempahan. Mummy dinasihatkan membuat tempahan sekurang-kurangnya 1@2 bulan awal sebelum tarikh dijangka bersalin.


Untuk membuat tempahan, mummy perlu membayar wang deposit kepada kami, iaitu sebanyak 20% dari harga pakej yang dipilih termasuk caj pengangkutan (jika ada). Ini bertujuan sebagai jaminan agar kedua-dua pihak tidak membuat sebarang pembatalan.


Sekiranya mummy membatalkan tempahan, wang deposit tidak akan dikembalikan. Sekiranya kami yang membatalkan, wang deposit akan dikembalikan.


Setelah pembayaran deposit dibuat maklumkan kepada kami. Pastikan kami emel resit kepada mummy setelah pembayaran dibuat. Mummy hanya perlu menunggu detik-detik kelahiran bayi.


Setelah selamat bersalin anda perlu menghubungi kami sebaik-baiknya pada hari pertama atau kedua. 


Rawatan khidmat bersalin bagi yang bersalin secara normal, ia akan dilakukan selepas hari ke 3@4 selepas bersalin. Manakala bagi yang bersalin secara pembedahan adalah pada minggu ke-2 atau ke-3 bergantung pada individu. 


Baki pembayaran :
Pakej 3 hari : Perlu dijelaskan pada hari pertama selepas rawatan.
Pakej 5 hari dan lain : 50% dibayar pada hari pertama selepas rawatan. 50% lagi pada hari kedua terakhir. Bayaran adalah secara tunai. 



Share this:

CONVERSATION